اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رژیم صهیونیستی از کرونا خطرناک‌تر است

نماینده دوره نهم مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است و ما باید با وجود همه محدودیت‌ها به‌خاطر رعایت اصول بهداشتی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای، انزجار خود از این رژیم و جنایاتش را اعلام کنیم.

رژیم صهیونیستی از کرونا خطرناک‌تر است

سیدمهدی هاشمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در  گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اگرچه به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در مراسم روز قدس وجود ندارد، اما می‌توان از طرق دیگر انزجار خود از این رژیم جنایتکار را اعلام کرد. 

وی افزود:‌ مراسمات و برنامه‌های مختلف ما اعم از مراسم دینی و ... در سالهای مختلف به دلایلی به شیوه‌های گوناگون برگزار شده‌اند، اما این تغییرات در نحوه برگزارش خدشه‌ای به ذات و خمیرمایه اصلی آن وارد نکرده و مراسم برگزار شده است. 

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال؛ در مورد برگزاری مراسم برائت از مشرکین در ایام حج تمتع، این مراسم هر ساله در مناسک حج به اشکال مختلف برگزار شده اما هیچ‌گاه متوقف نشده است و ما از طرق مختلف این مراسم را برگزار کرده‌ایم. 

هاشمی خاطرنشان کرد: در مورد مراسم روز قدس هم وضع به همین ترتیب است. اگر امسال امکان برگزاری راهپیمایی‌ها به خاطر رعایت اصول بهداشتی وجود ندارد، می‌توان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی پیام مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را به جهان حتی در ابعاد گسترده‌تر اعلام کرد. 

وی افزود: از سوی دیگر در سالهای اخیر نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در انتشار اخبار و اطلاعات بسیار پررنگ شده و ما می‌توانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت، پیام روز قدس را به همگان و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کنیم. 

وی اظهار داشت: نحسی رژیم صهیونیستی به مراتب خطرناک‌تر از ویروس کروناست و ما باید این مسئله را به طور جد مدنظر داشته باشیم و در روز قدس امسال با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به ویژه در فضای مجازی ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، مخالفت خود را با رفتارهای این رژیم کودک‌کش اعلام بداریم. 

هاشمی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه اینجاست که استفاده از فضای مجازی برای اعلام نظرات و ارسال پیام‌ها برای مردم فلسطین محدود به زمان و مکانی نیست و می‌توان در ابعاد گسترده‌تر این پیام را به جهانیان ارسال کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول